BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, November 29, 2009

orang beraya.kita beraya.

kali pertama beraya di perantauan.ok.dari sekolah lagi jeles dengan orang yang beraya di perantauan.nampak meriah.dan juga mungkin ingin kan suasana hari raya yang baru.*raya aidiladha je pon*

sini memang pelik bukan.sesetengah tempat di india raya lebih awal.tempat aku belajar raya lambat sehari.tak mengapa.merasa gak beraya dua hari.*tak pasal =p* aku rasa meriah juga beraya bersama rakan-rakan.dikumpul hampir semua pelajar IMS kira-kira 500+ orang lebih meriah kan lagi suasana dengan pelbagai warna dan ragam. =)

rakan ku...
"lu tak rasa ke,hari raya ni awek-awek tetiba ramai giler cun?"

diri ku...
"aah.btul.style.style. =)"
*sambil melihat keadaan sekeliling*

meriah bukan?yang aku musykil.aku yang tidak menggemari nasi impit secara tetiba merasakan nasi impit tu sedap.pelik bukan.mungkin sebab benda macam tu sangat rare.maka terus menjadi sedap.=p














*antara calon lembu terbaek korban tahun 1430h*


reminder/remainder: posting akan mula 1 hb disember.cuti ditarik.adoi.apa ini semua ujian.ceeewwaahh.abis la sudah perjalanan tidur petang ku.terpaksa juga aku komited terhadap posting demi masa depan.*memang dah plan nk cuti gak 2 minggu* =p

1 kritikan atau pujian:

pensukebulan said...

heyp! jangan ponteng lah! ;p