BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, January 21, 2011

frost byte~

lebih kurang seminggu lalu,


wa pon keluar berjalan lepas da berapa lama terkurung dalam gua yang wa duduk ni.
agak jauh lah gua ni daripada perkampungan orang malaysia di bumi bollywood ni.


alang-alang dah menapak keluar dari gua tu,
wa pon terfikir boleh nak layan muvi.
mid nite lagi lah masyuk.

dan secara tak terperasan, wa pon sedang menonton muvi 3D.
ada lah mamat cina nama chou tu berlakon.


dah memang naluri wa kalau layan muvi mesti tertangkap dengan quote-quote dalam cerita.

ni lah hasil quote wa dalam crite green hornet.

"trying does not count if u keep failing to achieve..."

lebih kurang gitu lah bunyi dia.


ada orang bagi pendapat.

"trying doesn't count if you don't do it whole heartedly."

wa suka dengan ayat tu.sebab dia buat wa terfikir.


wa punya pendapat pulak.


"trying or efforts varies.
and it cud never be able to measure.
coz if it is measurable, u'll never stop and keep on topup it."





reminder/remainder : seronok jugak keluar dari gua, pergi jalan-jalan tengok dunia. tak ada lah rasa macam kelawar. punya lah elak tak nak bertembung dengan polis tahan-tahan orang malam tu. haish...




3 kritikan atau pujian:

uze said...

lu pergi kluar dari gua dengaan sapa der?

Konklusi Basi said...

ye la der...sape ek?

_b4rb_ said...

dengaan kawan der.kawan.

ahaks.