BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, January 16, 2011

blue wombat

what will u do?

bila tiba-tiba kau stuck kat alam mimpi.

dengan perut kelaparan.

berada di tengah persimpangan.

melihat ke kiri dan kanan, penuh dengan restoran dah cafe.

melangkah ke kanan, ternampak papan tanda 'fully booked' di pintu masuk.

melangkah pula ke kiri dengan penuh harapan. terpampang nota 'reserved' di setiap meja kosong.

terus membatalkan niat dan mengubah haluan ke hadapan.

sempat juga mejeling ke belakang, mengharapkan ada peluang.

'out of stock' yang samar-samar kelihatan.

tunduk dan melangkah ke hadapan semula dengan angan-angan indah di dalam hati.

setiba nya, penyambut tetamu senyum manis sambil menutur kan kata-kata yang sebaik nya aku cuba untuk faham.
"sorry sir, the last table had just been taken. would u mind waiting?"

sedang aku berfikir itu, tersentak aku bangun dari tidur.

apa ini petanda atau mainan tidur?




adoi.kenapa lah dalam mimpi tu aku tak pernah tefikir untuk tapau.




reminder / remainder :

if only decision in lyfe is dat easy to make.
and wit no guts in self, how can i make it to be dat easy aite?

2 kritikan atau pujian:

uze said...

wait la bab, pegi tgk movie dlu ke, makan br dlu ke... ahahaha

_b4rb_ said...

ahahahha.
mcm haram ze.
xphm aku pe ko ckp.
hehehehe
:P