BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, August 27, 2010

sepi bukan nya mati

minggu yang agak memenatkan.
penuh dengan tanggungjawab dan cabaran.
perlu setel kan hal-hal satu persatu.
tu tak termasuk lagi dengan orang yang konon berminat tapi tak komited.
macam-macam kerenah pun ada.
seronok juga event-event macam ni.
walaupun aku kalah je.
tapi ada lah jugak aku skor. ^^

sekurang-kurang nya seminggu ni tak ada la rutin harian budak medik yang aku sendiri tak pernah ikut.
orang cakap, budak medik ni kalau dengan buku sampai benda lain pon tak sempat.
makan tak sempat. tido tak cukup. mandi ikut dan.
tapi aku tak pernah pun macam tu.
mungkin aku bukan budak medik sejati. :P


reminder / remainder : bila masa dah tiba. akan aku tanya, "will a gurl like u fall for a guy like me?" bila masa nye pun aku tak tahu. *sigh*

0 kritikan atau pujian: