BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, August 3, 2010

bila nescafe yang dibancuh pon terasa kelat.

ikut waktu india sekarang (6.00 am), cam sangat rare aku akan bangun waktu-waktu gini bila kat rumah.

kalau pun aku bangun, dan tak tido semula. sure respon gini aku dapat daripada adek ngan mak aku.

"awal bangun hari ni. nak pergi mana-mana ke?"

-.-"


reminder/remainder: kalau lah kat india ni ada makcik jual nasi lemak kat tepi-tepi jalan, hari-hari aku bangun awal macam ni. beli nasi lemak sambal lebih lauk kerang. :D

4 kritikan atau pujian:

Ikster said...

nasi lemak? dah muak :p

syazasyakila said...

hai barb HAHAHAHA

_b4rb_ said...

ika: ceyh.patot la maken sihat je tgk ari tu. nasi lemak je.pastu maen basket pon tak kan.hehehe. :p

syaza: hye syaza.along pe kaba?
hehehe :p

Ikster said...

apebarang men bakul. Basketball reti la kot nak men :P

Huhu... nak main camne. barbnyer takde :( (ngahaha~ nak muntah aku bace balik)

apahal word verication aku 'lebar'. I smell conspiracy