BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, March 25, 2010

time makes love pass away.



sebelum exam, tak sabar sangat nak abih exam.
tengah minggu exam, masih tak sabar nak abih exam.
bila dah abih exam, tak sabar nak start cuti lak.
haish, manusia ni.memang tak reti nak sabar ek. =p

ok. bila start cuti. sangat tak produktif permulaan cuti. tido.tido.dan tido. sampai satu hari tu.mak aku msg tanya da bangun belum. masa tu dalam pukul 2 ptg waktu Malaysia. lepas sejam baru aku reply dalam keadaan mamai. sangat malas nye nak bangun. tak tahu nak buat apa dengan cuti. pergi ke panggung dengan harapan untuk menonton. cerita apa je yang dia tayang. avatar yang kalah tak dapat award dengan lovely bone dan book of eli. arrrgghhh. mana pergi cerita alice in wonderland. mana ilang cerita the bounty hunter. tertekan dengan panggung kat sini. nak tengok cerita hindustan tak ada subs pulak. haish, macam ni lah hidup kat perantauan.

terus merancang ke wonderla. terlalu banyak khabar-khabar indah yang didengar. bila sampai je, rasa sangat leceh. nak beli tiket pon kena isi form. apa kes? tapi takpe. dapat diskaun. ada la kurang 10 inggit dari harga asal. =D
owh. dalam wonderla memang tak reti nak describe macam mana. tak pernah aku terpikir kat india ada theme park yang sangat seronok. ye, memang aku stigma kat bumi india ni. tapi serius aku nak pegi lagi. sape mahu join? jom selai lg. =D


wonderla boleh dijadikan permulaan cuti yang baik. pe lagi. jomlah gi tempat laen. ada lg seminggu lebih ni. takkan nak duk kat umah je kan.



sh_t!! da kena blk.argghh!!!

4 kritikan atau pujian:

pensukebulan said...

hahaha cool gile letak gamba exit tuh. betapalah menggambarkan ketaknak balikkan ko

farrafarhanna said...

barb..aku nak join ko kalo ko pegi lagi..hehe

TOXICSNAIL said...

pegi la tmpt jauh2 skit barb oi.lama agi utinya itu..huhu

_b4rb_ said...

eicha: ahahhaha.mmg xmo balik kot.naseb baek la benda tu ttup kul 6.klau bukak smpai mlm.mau aku stay smpai mlm =D

bong: jom2.syok o0o0o0.

jehan: huish.sjk ble ko jmpe blog aku ni.adeh.kantoi la aku klau bwat luahan perasaan kt blog gini.hehehe. =p
aku br blk cti kot.5 ari. ^.^