BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 27, 2010

wise man say

haish.kenapa lah aku gatal-gatal menjebakkan diri dalam permainan yang aku tahu bagaimana kesudahannya.

for sure the ending ain't gonna be good.


reminder/remainder : Only fool tests the depth of the water with both feet. =.="

7 kritikan atau pujian:

pensukebulan said...

ohohoho

_b4rb_ said...

hohoho.
ko phm ke sya?
=p

buddy said...

ahah! now i know why it's so hard to see u this week.
melayan perasaan kat rumah rupanya.

Konklusi Basi said...

layan perasaan kt umah ek? xnmpak pn kt umah.. =p

_b4rb_ said...

hoi.d others.igt aku x tau ko sape haa?hahaha

ish2.ne ade melayan perasaan.pe la yg ko pk tu buddy. =p

pensukebulan said...

barb da jumpe yang leh masakkan die. tu yg ilang je tuu ;p

_b4rb_ said...

msk kan aku ke msk tuk aku?
haish.sjk ble lak aku jmpe tkg msk lak ni sya.ish3.
=.="