BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 25, 2010

I dreamed thousands of new paths. yet, I woke and walked my old one.

hurm,ntah la.sejak dua tiga ari ni.aku rasa kurang produktif. (ok, bkn 2-3 ari.dari mggu lepas lagi)
aku rasa sangat not into the pace. sangat malas menelaah. IA lagi 2 minggu. buku semua tebal-tebal. adeh.

hidup hanya bermula jam 10 pagi ke atas. ponteng secara rapid nye. mungkin pada malam nye aku menonton champions league. tapi tu semua alasan je konon-konon tak mampu bangun untuk ke kelas. aku pun tak tahu la. rasa k0s0ng. rasa...... haish.. tiada perkataan yang sesuai mungkin.

hidup da tak bersukan. tak beriadah. petang tido sampai ke maghrib. mana la nak produktif. kaki lak konon sakit. lagi sakit bila nak tido malam-malam. terus aku tak boleh nak tido. kesimpulannya, tak dapat la aku nak g kelas sebab rasa tak mampu nak bangun di pagi ari.alasan.o0o0o.alasan. =p


reminder/remainder : ok.chelsea kalah. ye la. baru 1st leg. tapi kalah tetap kalah.bila dah kalah tu. tau pulak ko diam je.terus masuk bilik konon sambung menelaah. cuba kalau menang. ko sure datang menayang muka bangga ko kat aku selama setengah jam kan. kahkahkahkah. padan muka. =D

0 kritikan atau pujian: