BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 20, 2009

lost n found

semalam teman mama g cek up kt hospital. nk ckp lame tu xde la. tp sempat la gak aku terlelap nk tggu mama siap sumer.

pastu, siap2 cek up amik ubt sumer. mama ckp awal lg. trus la mama call a family's friend. igt nk g umah dia. tp x berangkat plak call tu. xpe la, trus g redah je g umah dia.

da lama sgt kot diowg x jmpa. pastu lepak la kt umh aunty tu punya lama. dekat 2 jam gak la. sonok diowg bersembang. aku plak cm melukut kt tepi gantang. dgr je la org2 tua bersembang.

pastu timbul satu topik. aunty tu jemput wedding ank dia 12/12/09 ni. mak aku pon reply "eyh, cantek pilih tarikh. tu wed annivesary i.." hehehe.cm coincidence lak kan. ke mak aku yg pndai pilih tarikh tyme dia nk kawen dulu. mungkin.

pastu tgh sembang pasal wedding tu. sempat lak aunty tu ckp kt aku " eyh, ezzudin xde girlfren ke?" hahaha. soklan yg slalu je aku kne tanye. ngan slumber nye aku reply. "xde la auntie.." aunty tu cm x mo caye "haish, jangan tipu la.." hahaha. reaksi biasa gak yg slalu aku dpt. =p

pg td. pas aku kemas2. aku selongkar la skit album2 lama. tgk pe aku jumpa.



*kad kawen mama ngn ayah aku yg da pun berusia 23 thn*



*still x diisi. sgt nostalgia kot*

tgk ayah aku ngn mama tyme muda2 dulu obviously x sama ngn skang kot. ayah aku da makin 'sihat' skang ni. tp mama cm maintain je. =p

0 kritikan atau pujian: