BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 19, 2009

hadiah

post kali ini aku mahu tuju kan kepada wan nurhafizah(aku hrp btul la aku eja) a.k.a. efi.

antara benda pertama aku tau pasal diri ko. ko sgt suka atau boleh dikatakan sebagai pencinta lembu susu.

tak kira la banyak lagi karakter katun mcm penguin ke. turtle ke. beruang ke. tikus ke. gajah ke. badak ke. kucing ke. dinosaur ke. ape2 saje la yg belambak2 di pasaran. ko tetap suka lembu susu.

ini untuk kamoo.




aku mahu belikan untuk ko. tapi memandangkan keadaan ekonomi diri yg sgt gawat sejak sebulan yg lalu. terpaksa aku membatalkan niat itu.

sekian. =)

6 kritikan atau pujian:

pensukebulan said...

aku bile nak dpt spesel entry camni.

FA said...

jelesssssssssssssssssss

haha

_b4rb_ said...

sya - ada nnt
=)

farah annis - nape jeles??
=p

Cik Kiah said...

untok saye mane????????? T_T

FA said...

xpela..tak jeles laa..
buatla untuk semua orang~
=)

mekfi malas nk login blog said...

wah teharuuuunye siyesly~~~~T_T

post ni pon kire dah mcm hadiah special dah. arigato!~ :)