BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, July 23, 2011

unspoken doesnt mean untold

how wud u respond if one of your fren hit u with this statement :

"i've heard u have been hitting lots of gurl.."

dem, pedih kot.
macam kau "u-are-so0o0o0o0o-desperado-guy-type"
ingat aku macho ke? hensem bergaya ke nak try awek tu. try awek sana sini.
macam tak logik di situ.
sebab aku rasa self esteem aku tak lah setinggi mana.
mungkin lagi rendah daripada tahap ketinggian 160cm aku ni.

mungkin aku ada ber-msg, ber-bbm, ber-chat, ber-sembang, ber-jalan, ber- comment, ber-wallpost dan ber-apa-lagi-la.
dan semua benda ber-yang-disebut tu atas dasar kawan.
atas dasar kenalan.

bila kau berniat atas kenalan dan kawan,
mungkin kau mula mempelbagaikan lagi kenalan dan kawan yang sedia ada.
kau menegur orang yang kau hanya tahu nama saja.
texting orang yang kau rasa ada minat dan hobi yang sama.
kesan nya,
orang mula label kau sebagai desperado.

nice.seriously...
to be mad with that kind of labelling-type-of-people seems to be useless.
sebab tu semua pendapat orang sekeliling.
dan aku tak boleh kawal setiap cara dan gaya pemikiran orang laen.

4 kritikan atau pujian:

Konklusi Basi said...

alalala shianggg. sapa ckp meh2 nk marah dia. hak.

Arabelle said...
This comment has been removed by the author.
Arabelle said...

huh! sape brani cakap cenggitu kt 'pakwe' aku ni!!

_b4rb_ said...

hahahaha.sape la plak remove komen ni.