BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 2, 2010

projectile

wat coming next?

hurm.dis was coming thru my mind bout hours ago.
dem. it really bothers me much.
sudah tamat dan rasmi nya umur bertambah setahun lagi.
bila tengok semula ke belakang. apa yang aku nampak.

ada benda yang buat aku sangat down.
ada juga benda yang buat aku sendiri malu tengok muka sendiri.
but then,
ada juga benda yang buat aku bangga dengan diri sendiri walaupun tak banyak.
nama pun hidup lah kan. mesti lah aku ada buat macam-macam.
lain lah kalau dah mati. asyik kat bawah tanah je.
tapi.
lepas setahun, aku masih rasa di takok lama.
tak ada kemajuan.naseb lah tak patah balik ke tahap lagi teruk kan.

maka.setahun akan datang.
aku harap ada lah kemajuan.
sikit pun tak apa lah. janji ada. [:



ok lah. aku ada kawan.ari lahir dia sehari lewat dengan aku.

epi besday fqn. semoga lu terus maju bhai. nice. q:

trima kasih kawan-kawan yang wish. siap ada nak wish last tu. (;


reminder/remainder : kalau ikut kan. aku dah ada plan baik nye dalam 4-5 ari lepas besday. tapi, nama pon plan kan. dah berbulan-bulan lepas aku tercancelkan plan tu.
cause u'll never know wat will hit u next. some may be hitting u really hard til u prefer to be in d unconscious state. "-.-

1 kritikan atau pujian:

Enche' Atokken said...

pergh..
fqn..
kasar2