BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 20, 2010

raya oh raya

pergh.syiok giler kot rasa bila dah sampai rumah.
walaupun flight delayed yang aku pun tak tahu berapa lama.
tengok sampai umah dah dekat pukul 3 pagi.
pagi nye mak aku cakap ada open house collegue dia.
terus hilang jetlag aku.
nak melantak punya pasal.
terus pulak gerak pergi seremban umah member bapak aku.
pakcik ni kalau cerita, memang syiok la dengar.
aku siap kena gelak dengan bini dia sebab ternganga-nganga dengar pakcik tu cerita.
padahal dia cerita pasal dia renovate umah je.
tapi, story line dia boleh buat lu gelak beb.
dah nak balik boleh pulak makcik tu hulur duit raya.
aku pikir biar betul makcik ni.
misai sama jambang aku memang lah tak shave kan.
dalam segan-segan aku nak amik.
pakcik tu boleh pulak sound.
"orang dah bagi, tak payah segan-segan. amik je."
terus aku sambar. :P


owh. lupa plak.
pakcik ni punya anak jadi pelakon suara kak ros.
cite upin ipin tu.
kira aku pergi beraya umah kak ros lah.

0 kritikan atau pujian: