BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, June 16, 2010

tinggal sehari je lagi kat malaysia. india tu sebuk je nak panggil aku balik semula. terasa aman sangat balik malaysia.tenang je.
tak ada pula bunyi hon memekak bila kau bawak kereta kat malaysia. minyak pun tak ada la terasa sangat bila nak isi.
kesimpulannya aku memang tak banyak komplen pon bila balik sini. rasa bersyukur ada lah.

banyak lah perubahan kot yang jadi. tak ada lah lama sangat aku tak balik. baru 6 bulan. ari sabtu sekarang kalau beli barang dah tak bagi plastik. tapi hari sabtu je la.hari laen, kau nak makan beg plastik tu pon tak jadi masalah. sekarang komuter pon dah ada women's coach (koc wanita). tak tau lah pulak bila benda ni wujud. tetiba je naek tren ada announcement 'middle coach is for women only at all tyme' alahai.susah lah macam ni nak tolak-tolak kan. tapi biasa lah. ada gak mamat-mamat-sengal-tak-paham-bahasa bantai je naek koc wanita.

malaysia oh malaysia.

ada juga yang tak penah-penah berubah. bukan nak komplen. tapi keciwa je. alahai komuter. dah tau kau tu jadi pengangkutan utama, pe kata kau upgrade sikit kau punya service kan. ni kalau ada problem ke tak boleh nak handle. siap suruh orang guna service laen. dah berapa lama
kau buat service ni. patot benda macam tu tak patot pon wujud. ni tak, kau guna masalah tu jadi alasan. sedih aku tengok makcik-makcik naek komuter kena tolak-tolak.tu tak masuk lagi yang nak pengsan lah. nak asma la. yang mengandung lagi. tambah masa cuti sekolah gini.
memang penuh sesak lah tren dari bukak sampai tutop. apa boleh buat kan. tren tu lah orang guna buat pegi keje, balik keje, pegi enjoy, semua-semua lah.

reminder/remainder ; malaysia so heaven. kalau elaun sama sponsorship nak bagi. aku pilih tuk stay malaysia and habis kan study dengan jaya nya. ceeewwaaahhh.

no more mega mac. sad oh sad. D;



13.06.10
5.06 a.m.

2 kritikan atau pujian:

Ikster said...

Women's coach tuh ade 2 bulan kot dah wujod. Aku ske tengok mangkok2 tak paham bahse masuk coach tuh pastuh kene halau dek polis yang jage. Ade je yang aku kantoikan tundok2 nyorok blakang sorang mak cik tuh :D haha~

Komuter aritu glitch hape tah brape hari service disrupt. Sib baik abah soh aku amik ERL time aku kuar dgn Ida kalo tak tak tau la brape kuron nak sampai KL. Cakap dah dari dulu, tambah la train & trips. Gatal2 jugak nak tambah stops dulu. Ntahpape...


hek2. die dah balik sane. takde orang wish gudnite time orang dah tido :P

_b4rb_ said...

hurm.tu la pasal.patot tmbh tren dlu b4 tmbh stops.
ni stops je blambak.tren srupa je.alahai.

aku br la gak smpai.x sampai 24h lg pon kt bangalore ni.hehehe
=p