BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, May 21, 2010

kata-kata ignorant.


"aku tak nak support mana-mana team. nanti confirm aku tak study. match diorang maen nanti aku kena tengok." *ayat ala-ala die hard fan gitu*

komen : macam lah kau sorang je penyokong team tu kan. tak effect pon kalau kau tak support. takat jersi ori pon kau tak beli. ingat kelab tu rugi bilion-bilion ke kalau kau tak support? tak ada kesan langsung la bro. bukan nak suroh merendah diri gila-gila. cuma sedar diri tak berapa nak tinggi pun dah cukup. =D


"laptop aku awek simpan kan. kalau tak. nanti confirm aku tak study. "

komen : owh. bagus lah. kau ada awek yang juga merangkap peti simpanan. apa guna kalau kau simpan laptop tapi kau lanyak laptop member kau. sama je la bro. kalau kau nak sangat fokus study. kau beli je mesin taip. assignment semua kau boleh buat. tak ada lah melalaikan. ye tak gitu. =D


"aku tak nak pergi. dont even try to persuade me!!"

komen : alahai. konon semua orang nak concern pasal kau la.agak-agak kalau kau tak nak pergi majlis tu terus cancel ke. kalau kau tak ada semua orang pon tak jadi pergi ke? tak ada kesan pon. dah tak nak pergi tu sudah la. bila orang ajak kali pertama tu mungkin la saje ajak-ajak ayam. kalau dah masok kali ke dua tu, ada la sedikit serius. da masok kali ke tiga tu maksud nye memang nak la kau pergi. tapi, bila sekali je ajak tu tanda nye memang tak kesah pon kalau kau nak pergi ke tak. ajak pon tak. jemput pon tak. jadi bila dah buat tak tau langsung ngan kau tu maksud nye apa? lu fikir la sendiri. =p




reminder / remainder ; skang tgh layan lagu bon jovi. pasni nak google lak lyric dia. sebelom ni maen bantai je nyanyi. lol. =p

0 kritikan atau pujian: